Tuesday 26 May 2015

Cardbury Marvellous Creation..

Assalamualaikum....Salam sejahtera....
Dah cuba coklat terbaru dari cadbury ni?..Jangan risau, tiada lagi isu halal haram coklat ni..Kalau nak makan kena  ada keyakinan kan?..Baru dapat feeling rasa bahagia menikmati cekelet kan?..He he..
Mempersembahkan cadbury baru...
1. Marvellous Creations - Peanut Toffee Cookie
2. Marvellous Creations - Jelly Popping Candy
Kalau tak silap, kat liar negara ada satu lagi jenis Coklat baru dalam edisi Marvellous Creations ni..
Saya beli yang mini size je dulu (40g)..
Jelly Popping Candy ni memang serious sedap, meriah meletup2 dalam mulut, frizzy, huh..boleh makan bila rasa nak happy2 go lucky..Kalau nak relaks2 jangan makan, terkezzut nti...hahaha..mula2 kunyah2 takde pape effect, dah nak sebati dalam mulut, baru rasa tekejut kita..he he..
Next, peanut toffee cookie ni rasa cam tak blh terima mula2, terasa mcm masam manis..tapi ok lah, since ada cookie dalam dia, boleh lah telan, yummy..
Happy testing..
Apa pun, cadbury memang best lah sejak dari dulu..:-)..


1 comment:

  1. Salam akak. Saya ada entry akak pasal pengajian makanan di upm.
    Saya baru terima result upu. Saya ditawarkan dalam bidang pengajian makanan di upm.
    Sebenarnya saya tak tahu la sama ada saya minat atau tidak dalam bidang ni.
    Mohon pencerahan akak dalam bidang ini apa yang dipelajari. Terima kasih 😊

    ReplyDelete