Sunday 19 April 2015

Beg Kesayangan..

Sehubungan dengan tajuk, aisemen..direct to the point >> beg kesayangan hamba ni dah guna sejak Dari hari ia diperolehi sampai lah sekarang dh hampir 5 tahun pun, jangka hayat yg lama, dan ia masih utuh..bermacam2 barang dan beban telah dimuatkan ke dalamnya..Sudah lama, tetapi masih aku cinta..Saya tak tahu siapa yang buat beg ni, tapi saya akui kualiti memang tip top..banyak jasa beg ni pada aku..harap awak terus berjasa pada saya wahai beg kesayangan..dulu waktu balik kampus je, beg ni lah yang jadi penjejak kasih antara saya dan pelajar yang sama U dgn saya, tak kira kat airport, stesen bus, dan KTM, ada je org tegur and menawarkan perkongsian utk menyewa kenderaan awam pilihan bersama2 iaitu teksi kerana mudah dan cepat utk sampai ke destinasi..he he..TQ my friend, beg kesayangan hamba..Beg Merah 1 Malaysia UPM, berkhidmat Dari 2010 sehinggalah saya dh kerja sekarang..;'-)..





No comments:

Post a Comment